7 Ağustos 2015 Cuma

Tess Gerritsen - Asla Arkana Bakma


Martı Yayınları
351 sayfa
Tür: Gizem, Gerilim
Puanım: ★★★★☆

   Gizem ve macera ustası Tess Gerritsen'dan başka bir kitap daha... İçinde romantizmin de serpildiği kitabımız Vahşi Bill Maitland'ın pilotluğunu yaptığı bir uçak kazası ile başlıyor. Üzerinden 20 yıl geçmesine rağmen kızı Willy babasının ölmediğini düşünmektedir ve onu bulmayı aklına koymuştur. Babasını aramaya başladığında başına her defasında başka bir olay daha gelmektedir, bu olayları çözmeye çalıştıkça da birileri ölmektedir. Yalnız çıktığı bu yolda güvenebileceği kimse yoktur. Ta ki onunla tanışıncaya kadar...


   Tess Gerritsen hayranı olarak yine bir solukta bitirdim kitabı. Fantastik kurgusu ile kitap bir anda sizi içine çekiveriyor. Zekice ve ustalıkla birbirine bağlanmış olaylar dizisi sizleri bekliyor olacak bu kitapta... Fakat başlangıcının güzel olmasına rağmen kitabın sonu beni pek tatmin etmedi desem yerinde olur. Gerritsen'dan sanırım daha başka, daha yaratıcı veya daha şaşırtıcı bir son bekliyordum. Ama bu demek değildir ki sonu kötüydü. Kötü demek kesinlikle yazara haksızlık olur. Sadece yazarın kendisinin bizde bıraktığı beklentiyi karşılayamıyor diyelim. Yine de gizem ve Gerritsen seven okurların okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.

   Gizem romanları üzerine çok yorum yapmamayı tercih ediyorum. Geri kalanını sizin okuyup öğrenmeniz gerekecek.:) Benden şimdilik bu kadar. Kitapla kalın sevgili okurlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder