5 Temmuz 2015 Pazar

John Smith - Psikopat


Nokta Kitap
390 sayfa
Tür: Gizem, Aşk
Puanım: ★☆☆☆☆

   Etkileyici bir kitap ismi, merak uyandıran bir hikaye... Özellikle benim gibi korku ve gizem seven okurların dikkatini çekecek türden bir kitap Psikopat. Merak edip hemen koyuldum okumaya. Kitabın ilk sayfalarında güzel bir hikayenin beni beklediğini düşünüyordum ama kitabın sonlarına geldikçe hayal kırıklığına uğradığımı fark ettim. 


   Hikayesine gelirsek Mia ve Darian adlı iki gencin aşkını anlatan bir kitap. Mia ailesi -uysal bir anne ve sorunlu bir baba- ile beraber Amerika'dan İngiltere'ye taşınıyor ve burada Darian ile tanışıyor. Darian ise annesi ile beraber yaşamaktadır ve babası uzun yıllar önce onları bırakıp gitmiş seri bir katildir. Beraber yaşadıkları süre boyunca Darian'a ve annesine işkence etmiştir. Anlayacağınız üzere kitabın adında geçen Psikopat Darian'ın babası. Ama kitap bir psikopat ve yaptıklarından çok Mia ve Darian arasında geçen aşkı anlatıyor. Sürekli tamam yazar buradan sonra toparlayacak diye düşündüysem de, olmadı. Kitabın bitiminde bizi ilginç bir son bekliyor. Şaşırttığı kesin ama kesinlikle gerçeklikle alakası olmayan, saçma bir son. 

   Kitabın ismi ve içeriği birbirine hiç uymayan parçalardı. Kitabın isminde olduğu için kitabın içeriğinde de birkaç defa psikopat kelimesi geçmişti o kadar. Adam seri katil olmasına rağmen doğru düzgün cinayet bile yoktu kitapta. Kısacası tam bir hayal kırıklığı oldu benim için. Eğer gizem, gerilim kitaplarına meraklıysanız ve bu kitabı okumayı düşünüyorsanız tekrar düşünmenizi tavsiye ederim. Ayrıca kitabın sonunda ikinci bir kitabın yani devamının geleceğinin sinyalleri veriyor. Bakalım belki yazar ikinci kitabında olayları toparlamayı başarabilir.
    
   Kitapla kalın sevgili Obur Okurlar... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder